Skip to main content

Aplikuj do badania

Audyt dot. jakości obsługi klienta w porównywarce wakacyjnej

Audyt wykonywany jest na platformie porównującej wakacje oraz wycieczki zorganizowanej na całym świecie.

Celem audytu jest sprawdzenie funkcjonowania obsługi klienta pracującej w w/w porównywarce wg określonych standardów. Audyt wykonywany jest poprzez weryfikację kontaktu telefonicznego, kontaktu e-mail, kontakt przez chat online. Audyt wykonuje się na podstawie określonej instrukcji, gdzie sprawdza się m.in. czas reakcji, propozycje przedstawione przez konsultanta oraz nastawienia obsługi klienta do przedstawionego problemu. Dodatkowo badaniu podlega również proces realizacji zamówienia oraz zwrotu zamówionych wakacji w ciągu 14 dni. Zakup dokonuje się na podstawie kodu zniżkowego, który obniża kwotę zakupu do 0 zł.

Zakres obowiązków:

  • Skontaktowanie się z porównywarką za pomocą maila, telefonu oraz chatu online.
  • Prośba o doradztwo w wyborze kierunków wakacyjnym w danym miesiącu.
  • Prośba o wybór odpowiedniego hotelu wg przedstawionych wytycznych.
  • Prośba o dobór odpowiedniego ubezpieczenia.
  • Wykonanie zamówienia oraz zwrotu wakacji w ciągu 14 dni.
  • Wykonanie ankiety z przeprowadzonych rozmów.

Kwalifikacje i umiejętności:

  • Pełnoletność
  • Dokładność i terminowość w realizacji zleceń
  • Dyspozycyjność w godzinach 8:00-22:00
  • Doświadczenie w realizacji badań metodą TK

Oferujemy:

  • Umowę o dzieło.
  • Elastyczny czas pracy (w granicach pracy porównywarki)
  • Atrakcyjne stawki za wykonane badania
  • Podjęcie stałej współpracy –min. 18 zleceń w miesiącu
  • Zdobycie doświadczenia w realizacji badań marketingowych
Wynagrodzenie: 300 zł

Wypełnij formularz i aplikuj!





    Nie możesz kopiować zawartości strony.

    Stanowią one wartość intelektualną firmy BadamyTO.