Skip to main content

Aplikuj do badania

Audyt dot. jakości obsługi klienta w banku (badanie online)

Celem audytu jest sprawdzenie funkcjonowania obsługi klienta w banku wg określonych standardów. Audyt wykonywany jest na 3 płaszczyznach: kontakt telefoniczny, kontakt mailowy oraz kontakt przez chat online. Audyt wykonuje się na podstawie określonej instrukcji, gdzie sprawdza się m.in. czas reakcji, propozycje rozwiązania problemu oraz rodzaj nastawienia obsługi klienta do przedstawionego problemu.

Zakres obowiązków:

  • Skontaktowanie się z bankiem za pomocą maila, telefonu oraz chatu online.
  • Przedstawienie problemu wskazanego w szczegółach badania za pomocą wyżej wymienionych środków kontaktu.
  • Wykonanie ankiety z przeprowadzonych rozmów.

Kwalifikacje i umiejętności:

  • Pełnoletność.
  • Podstawowa znajomość korzystania z systemów bankowych.
  • Dokładność i terminowość w realizacji zleceń.
  • Dyspozycyjność w godzinach pracy infolinii banku
  • Doświadczenie w realizacji badań metodą TK

Oferujemy:

  • Umowę o dzieło.
  • Elastyczny czas pracy (w granicach pracy banku)
  • Atrakcyjne stawki za wykonane badania
  • Podjęcie stałej współpracy –min. 10 zleceń w miesiącu
  • Zdobycie doświadczenia w realizacji badań marketingowych
  • Podjęcie stałej współpracy.
Wynagrodzenie: 380 zł

Wypełnij formularz i aplikuj!