Skip to main content

Aplikuj do badania

Audyt dot. jakości obsługi klienta w sklepie internetowym z akcesoriami treningowymi

Audyt wykonywany jest na platformie sklepu internetowego z akcesoriami treningowymi.

Celem audytu jest sprawdzenie funkcjonowania obsługi klienta w sklepie wg określonych standardów. Audyt wykonywany jest na 3 płaszczyznach: kontakt telefoniczny, kontakt mailowy oraz kontakt przez chat online. Audyt wykonuje się na podstawie określonej instrukcji, gdzie sprawdza się m.in. czas reakcji, propozycje rozwiązania problemu oraz rodzaj nastawienia obsługi klienta do przedstawionego problemu.

Zakres obowiązków:

  • Skontaktowanie się ze sklepem za pomocą e-mail, telefonu oraz chatu online.
  • Przedstawienie problemu wskazanego w szczegółach badania za pomocą wyżej wymienionych środków kontaktu.
  • Prośba o doradztwo w wyborze wskazanych akcesoriów treningowych.
  • Prośba o dobór akcesoriów na podstawie przedstawianych celów treningowych.
  • Wykonanie ankiety z przeprowadzonych rozmów.

Kwalifikacje i umiejętności:

  • Pełnoletność
  • Dokładność i terminowość w realizacji zleceń
  • Dyspozycyjność w godzinach 9:00-20:00
  • Doświadczenie w realizacji badań metodą TK

Oferujemy:

  • Umowę o dzieło.
  • Elastyczny czas pracy (w granicach pracy sklepu)
  • Atrakcyjne stawki za wykonane badania
  • Podjęcie stałej współpracy –min. 18 zleceń w miesiącu
  • Zdobycie doświadczenia w realizacji badań marketingowych
Wynagrodzenie: 270 zł

Wypełnij formularz i aplikuj!





    Nie możesz kopiować zawartości strony.

    Stanowią one wartość intelektualną firmy BadamyTO.