Skip to main content

Aplikuj do badania

Audyt dot. jakości obsługi klienta w sklepie z dietą i cateringiem dietetycznym

Audyt wykonywany jest na platformie sklepu internetowego z dietą i możliwością wyboru cateringu dietetycznego.

Celem audytu jest sprawdzenie funkcjonowania obsługi klienta w sklepie wg określonych standardów. Audyt wykonywany jest poprzez weryfikację kontaktu telefonicznego, kontaktu e-mail, kontakt przez chat online, gdzie należy zamówić dietę wraz z cateringiem przez każdy z tych 3 kanałów komunikacji. Audyt wykonuje się na podstawie określonej instrukcji, gdzie sprawdza się m.in. czas reakcji, propozycje rozwiązania problemu oraz rodzaj nastawienia obsługi klienta do przedstawionego problemu. Finalizując badanie należy zamówić dietę wraz z cateringiem, a następnie korzystać z niej przez 7 dni. Podczas korzystania badaniu będzie podlegał również cały proces realizacji usługi.

Zakres obowiązków:

  • Skontaktowanie się ze sklepem za pomocą maila, telefonu oraz chatu online.
  • Podanie wytycznych do stworzenia odpowiedniej diety.
  • Weryfikacja używanych produktów w cateringu.
  • Wykonanie zamówienia oraz testowanie cateringu przez 7 dni.
  • Wykonanie ankiety z przeprowadzonych rozmów oraz realizacji usługi.

Kwalifikacje i umiejętności:

  • Pełnoletność
  • Dokładność i terminowość w realizacji zleceń
  • Dyspozycyjność w godzinach 9:00-19:00
  • Doświadczenie w realizacji badań metodą TK

Oferujemy:

  • Umowę o dzieło.
  • Elastyczny czas pracy (w granicach pracy sklepu)
  • korzystanie z cateringu dietetycznego przez 7 dni.
  • Atrakcyjne stawki za wykonane badania
  • Podjęcie stałej współpracy –min. 18 zleceń w miesiącu
  • Zdobycie doświadczenia w realizacji badań marketingowych
Wynagrodzenie: 400 zł

Wypełnij formularz i aplikuj!





    Nie możesz kopiować zawartości strony.

    Stanowią one wartość intelektualną firmy BadamyTO.