Skip to main content

Aplikuj do badania

Audyt dot. jakości obsługi klienta w sklepie internetowym z elektroniką

Audyt wykonywany jest na platformie sklepu internetowego z elektroniką.

Celem audytu jest sprawdzenie funkcjonowania obsługi klienta w sklepie wg określonych standardów. Audyt wykonywany jest poprzez weryfikację kontaktu telefonicznego, kontaktu e-mail, kontakt przez chat online. Audyt wykonuje się na podstawie określonej instrukcji, gdzie sprawdza się m.in. czas reakcji, propozycje rozwiązania problemu oraz rodzaj nastawienia obsługi klienta do przedstawionego problemu. Dodatkowo badaniu podlega również proces realizacji zamówienia oraz zwrotu produktu w ciągu 14 dni. Zakup dokonuje się na podstawie kodu zniżkowego, który obniża kwotę zakupu do 0 zł.

Zakres obowiązków:

  • Skontaktowanie się ze sklepem za pomocą maila, telefonu oraz chatu online.
  • Przedstawienie problemu wskazanego w szczegółach badania za pomocą wyżej wymienionych środków kontaktu.
  • Prośba o doradztwo w wyborze kilku wskazanych produktów.
  • Prośba o dobór sprzętu na podstawie przedstawianych celów.
  • Wykonanie zamówienia oraz zwrotu produktu w ciągu 14 dni.
  • Wykonanie ankiety z przeprowadzonych rozmów.

Kwalifikacje i umiejętności:

  • Pełnoletność
  • Dokładność i terminowość w realizacji zleceń
  • Dyspozycyjność w godzinach 9:00-21:00
  • Doświadczenie w realizacji badań metodą TK

Oferujemy:

  • Umowę o dzieło.
  • Elastyczny czas pracy (w granicach pracy sklepu)
  • Atrakcyjne stawki za wykonane badania
  • Podjęcie stałej współpracy –min. 18 zleceń w miesiącu
  • Zdobycie doświadczenia w realizacji badań marketingowych
Wynagrodzenie: 280 zł

Wypełnij formularz i aplikuj!





    Nie możesz kopiować zawartości strony.

    Stanowią one wartość intelektualną firmy BadamyTO.