Skip to main content

Aplikuj do badania

Audyt obsługi klienta na platformie inwestycyjnej

Audyt przeprowadzany jest podczas kontaktu obsługi klienta mającej na celu zachęcenie do współpracy na platformie zajmującą się inwestowaniem. Badanie obejmuje rozmowę ze sprzedawcą oraz wstępne przetestowanie platformy internetowe. Badanie obejmuje wypełnienie formularza, rozmowę ze sprzedawcą, założenie konta umożliwiającego sam dostęp do platformy oraz przejście ze sprzedawcą wskazówek dotyczących poruszania się po platformie. W badaniu nie podejmujmy współpracy z firmą. Jest to jedynie wstępna rozmową mają na celu sprawdzenie pracy sprzedawcy oraz jego wiedzy na temat platformy.

Zakres obowiązków:

  • Wypełnienie formularza kontaktowego.
  • Rozmowa telefoniczna ze sprzedawcą.
  • Rejestracja na platformie.
  • Wykonanie ankiety/raportu.

Kwalifikacje i umiejętności:

  • Podstawowa znajomość produktów inwestycyjnych
  • Dokładność i terminowość w realizacji zleceń
  • Dyspozycyjność w godzinach pracy firmy (10:00 – 19:00)
  • Doświadczenie w realizacji badań metodą TK

Oferujemy:

  • Umowę o dzieło.
  • Elastyczny czas pracy (w granicach pracy firmy)
  • Zdobycie doświadczenia w realizacji badań Tajemniczego Klienta
  • Podjęcie stałej współpracy.
Wynagrodzenie: 300 zł

Wypełnij formularz i aplikuj!





    Nie możesz kopiować zawartości strony.

    Stanowią one wartość intelektualną firmy BadamyTO.